لیفت صورت با سرم لیفت کننده فریدن

لیفت صورت با سرم لیفت کننده فریدن

سرم لیفت کننده فریدن

با افزایش سن ظاهر و شکل پوست صورت و بدن به مراتب حالت افتادگی پیدا کرده و رسوبات چربی در برخی از نواحی صورت کاهش و یا افزایش می یابد. به همین منظور با استفاده از سرم های لیفت کننده و یا لوازم جانبی آن می توانید این تغییرات مرتبط با افزایش سن را برطرف کنید. برای مثال سرم لیفتینگ فریدن تحت لیسانس شرکت  Cosinus SARL کشور فرانسه تولید و در ایران عرضه می گردد.

در ادامه به بررسی بیشتر سرم لیفتینگ و فواید آن بر روی صورت می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

سرم لیفت کننده فریدن
سرم لیفت کننده فریدن

سرم لیفت کننده فریدن

سرم لیفتینگ فریدن با بهبود و جلوگیری‌ از افتادگی پوست، بافتهای پوست را تقویت کرده و آن را سفت و محکم می کند. همچنین این سرم با حفظ رطوبت علاوه بر بهبود استحکام و خاصیت الاستیسیته پوست، به از بین بردن چروک‌های عمیق پوست کمک می کند.

ترکیبات موثر در سرم لیفت کننده فریدن

هیالورونیک اسید؛ به عنوان آبرسان به عمق لایه‌های پوستی نفوذ کرده و باعث حفظ رطوبت پوست، کاهش چین و چروک‌ها و افزایش انعطاف پذیری پوست می شود. همچنین به جلوگیری از افتادگی پوست، تقویت و استحکام لایه‌های پوستی، مقابله با آسیب‌های ناشی از اشعه ی UV و محافظت از پوست در مقابل عوامل خارجی مانند آلودگی‌ها و میکروب‌ها، کمک می کند.

تتراپپتید؛ باعث افزایش گردش خون مویرگی، بهبود ظاهر پوست، افزایش ساخت کلاژن، تقویت کشسانی پوست، جلوگیری از ایجاد چین و چروک و خطوط بر روی پوست می شود.

بتائین؛ با داشتن خواص مرطوب کنندگی، از ایجاد چروک‌های عمیق پوستی جلوگیری کرده و از پوست محافظت می کند.

آلانتوئین؛ باعث حفظ رطوبت پوست، هیدراته، بستن منافذ باز و لطافت پوست می شود. همچنین با از بین بردن سلول‌های مرده پوست به ترمیم سریع زخم، تحریک کلاژن، رفع چروکهای پوستی، رفع اگزما و خارش پوست کمک می کند.

سدیم PCA؛ باعث جذب رطوبت داخل سلول‌های پوست، آبرسانی و کاهش خشکی پوست، جوانی، درمان اگزما، محافظت از سد پوستی، کنترل التهابات پوست می شود.

ویژگی سرم لیفتینگ فریدن:

  • احیا و ترمیم کننده چروک‌های عمیق پوست
  • لیفت کننده و جلوگیری از افتادگی پوست
  • بازسازی کننده و کمک به پر کردن پوست
  • استحکام بخش و بهبود الاستیسیته پوست

منظور از لیفت صورت چیست؟

ما در این بخش قصد داریم به بررسی بیشتر در رابطه با لیفت صورت بپردازیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

لیفت صورت نوعی جراحی زیبایی پوستی است که به جوانسازی پوست کمک کرده و از افتادگی پوست جلوگیری می کند. این روش با بیهوشی موضعی و به مدت ۲ الی ۵ ساعت طول می کشد و به دو روش زیر صورت می گیرد:

جراحی سنتی

در این روش پوست‌های افتاده و اضافی توسط پزشک برش داده شده و به سمت بالا کشیده می‌شوند. سپس این برش‌ها بخیه شده و با بانداژ پانسمان می‌شوند.

جراحی امروزی

در این روش لیفت صورت با استفاده از دستگاه لیزر به‌ راحتی و بدون خونریزی صورت می گیرد. این نوع جراحی خود به چند دسته تقسیم می شود. برای مثال:

هایفو

از هایفوتراپی برای بهبود لایه‌های زیرین پوست استفاده می‌شود. که باعث گرم شدن سریع بافت پوست شده و هنگامی که سلول‌ها به دمای مشخصی رسیدند،‌ تولید کلاژن صورت گرفته و پروتئین لازم برای ساخت پوست فراهم می‌شود. این روش تنها برای افراد ۳۰ سال به بالا و برای پوست‌هایی با شلی متوسط مناسب است.

مزوتراپی

مزوتراپی نوعی روش ساده که با تحریک کلاژن و الاستین برای آبرسانی و جوانسازی لایه‌های میانی پوست استفاده می شود. در این روش، مواد مغذی از جمله ویتامین‌ها، آمینواسیدها،‌ مواد معدنی و تمام موادی که برای سلامتی پوست ضروری هستند، از طریق سرنگ‌های بسیار ظریف به زیر پوست تزریق می‌شوند، که معمولا دردناک نیستند.

لیفت با نخ

در این روش از نخ‌های قابل جذب برای لیفت پوست استفاده می‌شود، که در این روش پزشک بخیه‌ها را زیر پوست زده  و افتادگی‌های آن را بدون درد و خونریزی از بین می‌برد. لیفت با نخ علاوه بر سفت کردن پوست، تولید کلاژن را در محل بخیه تحریک کرده و باعث زیبایی و شادابی پوست می شود.

قبل از جراحی چه مواردی باید مورد بررسی قرار گیرد؟

قبل از جراحی زیبایی همیشه باید یکسری موارد به طور کلی مورد بررسی قرار بگیرد، که شامل موارد زیر می باشد:

  • استفاده مواد مخدر
  • لخته شدن خون
  • وضعیت پوست
  • جای زخم

این موارد به دلیل عوارض احتمالی و نوع بیهوشی و … مورد بررسی قرار می گیرد.

کدام نواحی صورت برای لیفتینگ مناسب است؟

نواحی مناسب برای لیفت صورت می‌تواند خط فک، چین‌های عمیق اطراف دهان و بینی و همچنین چربی‌های اضافی زیر چانه و گردن باشد. با استفاده از سرم لیفتینگ مثل سرم لیفتینگ فریدن به سفت کردن بافت‌های زیرین پوست کمک کرده و می‌توانید پوست خود را در ناحیه پیشانی، گونه‌ها، ابروها و پلک‌ها تقویت کنید.

نواحی مناسب برای لیفت صورت
نواحی مناسب برای لیفت صورت

 

در آخر

مطمئناً برای همه ی شما عزیزان شادابی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد و برای جلوگیری از افتادگی و چروک های پوستی خود راههای متفاوتی مثل جراحی های زیبایی را امتحان کرده باشید. اما شما به غیر از این روش ها می توانید با استفاده از کرم ها یا سرم های مراقبت از صورت مثل سرم لیفتینگ فریدن از افتادگی و شل شدگی پوست جلوگیری کنید.

شما می توانید برای مشاهده و آشنایی بیشتر با دیگر محصولات فریدن از فروشگاه آنلاین وطن دراگ دیدن فرمایید.

منبع: وبسایت medicalnewstoday.com

 

 

 

 

 

 

امتیاز 0.00 از 0 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی آنلاین

به وطن دراگ خوش آمدید برای ارتباط با ما روی پشتیبانی کلیک کنید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟