دستمال مرطوب کننده پنبه ریز مناسب برای مراقبت از پوست شما

دستمال مرطوب کننده پنبه ریز مناسب برای مراقبت از پوست شما

دست ها به طور مرتب با آلودگی ها و وسایل عمومی مثل اتوبوس، مترو و …. در تماس هستند، به همین دلیل باکتری را به راحتی جذب می کنند. استفاده از دستمال های مرطوب با ترکیباتی که فاقد پارابن، ضد حساسیت و دارای ترکیبات موثری از جمله عصاره آلوئه ورا و ویتامین E باشد، مثل دستمال مرطوب و پاک کننده پنبه ریز، می تواند به مراقبت از پوست شما کمک کند.

دستمال مرطوب کننده پنبه ریز

دستمال مرطوب و پاک کننده پنبه ریز شامل ۱۲ عدد دستمال با ترکیبات موثری همچون آلوئه ورا، کالندولا، ویتامین ای و خواص آنتی باکتریال بوده که باعث ضد عفونی و نرم شدن دست ها می شود. ابعاد و اندازه ی این دستمال، مناسب و به راحتی در کیف قرار می گیرد. این محصول در شرکت پرس پرند دیبا تولید و بسته بندی شده است.

دستمال مرطوب کننده پنبه ریز مناسب برای مراقبت از پوست شما
دستمال مرطوب کننده پنبه ریز مناسب برای مراقبت از پوست شما

ترکیبات موثر در دستمال مرطوب کننده پنبه ریز

منسوج نبافته، گلیسریل کوکوآت، ستیل پالمیتات، عصاره گل جعفری، کالاندولا، عصاره آلوئه ورا، گلیسرین، دایمتیکون، آلانتونین، ویتامین E، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی و …

روش مصرف

پوست دست و صورت را به آرامی با کمک دستمال مرطوب کننده، تمیز کنید. برای جلوگیری از خشک شدن دستمال، حتما لیبل را به خوبی به جای اول برگردانید.

چرا از دستمال مرطوب استفاده می کنیم؟

ممکنه این سوال برای شما بوجود آید که چرا برای تمیز کردن دست هایمان نیاز به دستمال مرطوب داریم؟ در صورتی که مایع و صابون شوینده برای از بین بردن باکتری ها وجود دارد. همانطور که اشاره کردیم دست ها یکی از بخش هایی است که به طور مستقیم در معرض آلودگی قرار دارند و چون به دلایل مختلفی به آب برای شستن دست ها دسترسی نداریم، پس استفاده از این محصول به خاطرحمل و نقل آسان و خواص آنتی باکتریال جهت تمیز کردن دست ها مناسب است. که در این بخش به دیگر مزیت های آن میپردازیم:

راحت و آسان برای استفاده

دستمال مرطوب کننده را می توان در هر مکانی حمل کرد و حتی می توان در کیسه یا جیب ها قرار داد و جایگزین مناسبی است، برای مواقعی که سایر امکانات یا محلول های تمیز کننده در دسترس نیست.

صرفه جویی در زمان

استفاده از دستمال مرطوب کمک به صرفه جویی در زمان می کند، زیرا می توان از آنها استفاده کرد و سپس به سرعت دور ریخت.

بی خطر
این محصول بسته به مواد تشکیل دهنده ای که دارد ، برای همه ی سنین از نوزاد گرفته تا افراد سالمند بی خطر است. حتی می توان برای انواع پوست های حساس با ترکیبات طبیعی استفاده کرد.

قابل تنظیم
این محصول در ابعاد، اندازه، ضخامت و وزن های مختلف با کابرد های متفاوتی موجود است و برای موارد مختلفی مثل پاک کردن آرایش و … استفاده می شود.
از دیگر دلایل آن می توان به راحتی، کیفیت و تنوع استفاده از آن اشاره کرد.

نکات مهم برای استفاده از دستمال مرطوب آرایشی

  • دستمال مرطوب را به آرامی بر روی پوست خود بکشید تا پوست ملتهب نشود.
  • دستمال مرطوب را بیشتر در موقعیت های مهمی که دسترسی به آب ندارید استفاده کنید‌. برای مثال زمانی که با وسایل نقلیه عمومی بیرون می روید و یا در سفر به دلیل حمل و نقل آسان برای پاک کردن آرایش استفاده کنید.
  • دستمال را داخل بسته بندی خود نگه داری کنید. زیرا افرادی که دستمال را از بسته بندی خارج کرده و در داخل نایلون می گذارند، باعث آلوده شدن دستمال، خشک شدن و از دست رفتن تاثیر آن می شوند.
  • لازم به ذکر است که این دستمال ها در اندازه های کوچکی تولید و عرضه شده اند، پس نیازی به کم کردن حجم آنها نیست.
  • در صورتی که بعد استفاده از دستمال مرطوب آرایشی پوستتان دچار‌ قرمزی و التهاب شد، آن محصول را که به احتمال زیاد شیمیایی می باشد کنار بگذارید و محصول دیگری را که حاوی مواد شیمیایی نیست تهیه کنید. قرمزی پوست بعد استفاده، حاکی از شروع آسیب دیدگی آن می باشد، این هشدار را جدی بگیرید.
ویژگی یک دستمال مرطوب کننده
ویژگی یک دستمال مرطوب کننده

یک دستمال مرطوب خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

به علت اینکه دستمال مرطوب در تماس مستقیم با پوست می باشد، کیفیت آن بسیار اهمیت دارد. هنگام انتخاب باید توجه داشته باشید که محصول مورد نظرتان طبیعی باشد و حاوی مواد شیمیایی و حساسیت زا نباشد‌. این مواد مضر در طول زمان ‌و استفاده مداوم به پوست نفوذ می کنند‌ و به آن آسیب می رسانند.

ویژگی های مهمی که در انتخاب دستمال مرطوب آرایشی بهتر است توجه داشته باشید:

خاصیت آبرسانی
ازویژگی های مهمی که یک دستمال مرطوب باید داشته باشد آبرسان بودن آن است. زیرا بعد از پاک کردن دست یا صورت به وسیله ی دستمال مرطوب، پوست خسته و خشک می شود.این ویژگی اهمیت زیادی دارد، به دلیل این که با رطوبتی که این محصول به پوست می رساند، دیگر نگران خشکی پوست و آسیب دیدن آن نمی باشید.

حاوی مواد طبیعی مثل آلوئه ورا
آلوئه ورا از گیاهان طبیعی موثر بر پوست هست که در ترکیبات محصولات آرایشی بهداشتی استفاده می شود. خاصیت آبرسانی طبیعی دارد، التهاب و حساسیت را تسکین می دهد. دستمال مرطوب پاک کننده پنبه ریز حاوی مقدار موثری از آلوئه ورا است.

حاوی گلیسیرین
گلیسیرین باعث نرمی و لطافت پوست می شود، به همین دلیل برای حفظ لطافت پوستتان، دستمال مرطوب آرایشی را انتخاب کنید که دارای گلیسیرین بوده تا علائم پیری را از شما دور کند.
این نکته را نیز در نظر داشته باشید که یکی از علت های مهمی که از گلیسرین در این محصولات استفاده می شود، قدرت پاک کنندگی آن می باشد.

در آخر

دلایل زیادی برای استفاده از دستمال مرطوب از جمله راحتی، کیفیت و تنوع در کاربرد آن وجود دارد. پس یکی از وسایل ضروری در کیف، دستمال مرطوب می باشد.

امیدواریم که این مطلب مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد، همچنین می توانید از سایر دستمال های مرطوب در فروشگاه آنلاین وطن دراگ دیدن فرمایید.

منبع: وبسایت albaad.com

امتیاز 0.00 از 0 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی آنلاین

به وطن دراگ خوش آمدید برای ارتباط با ما روی پشتیبانی کلیک کنید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟