فواید روغن خراطین که اعتماد به نفس را به شما باز می گرداند

فواید روغن خراطین که اعتماد به نفس را به شما باز می گرداند

ترکیبات روغن خراطین چیست؟ چرا باید از روغن خراطین استفاده کنیم؟ این روغن را می‌توان از جمله روغن‌هایی دانست که از آن استفاده‌های فراوانی می‌شود. به دلیل ترکیبات عالی و همچنین استفاده از مواد طبیعی در این روغن، استفاده از آن هیچ گونه خطر و مشکلی برای شما نخواهد داشت. با ما در وب سایت وطن دراگ همراه باشید تا اطلاعات لازم در رابطه با این روغن را کسب نمایید.

ترکیبات روغن خراطین اصل

روغن خراطین حاوی ترکیبات مفید بسیاری است که در ادامه این مقاله به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

امگا ۳، ۶ و ۹

روغن خراطین حاوی امگا ۳، ۶ و ۹ می باشد . این ترکیبات می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش خطر سرطان و همچنین بهبود سلامت پوست کمک کند. عموما در اکثر مواد آرایشی و بهداشتی ترکیباتی از امگا ۳، ۶ و ۹ را می‌توانید پیدا کنید.

کلاژن

کلاژن را می‌توان یکی از ترکیبات مهم و اساسی بدن دانست که کار اصلی آن چفت و بست دادن اندام‌ها است. وجود خاصیت ارتجاعی پوست به دلیل وجود کلاژن است. کلاژن باعث می‌شود که سلول‌های پوست روند جایگزینی درستی داشته باشند و جوانی پوست به خوبی حفظ شود.روغن خراطین سرشار از کلاژن می باشد.

ویتامین E و آلانتوئین

این ویتامین در بدن به عنوان آنتی اکسیدان عمل می‌کند و از سلول‌‌های بدن در برابر خطرات و آسیب‌های ناشی از مواد شیمیایی محافظت می‌کند. آلانتوئین بدون بو و سفید رنگ است که از آن به عنوان ماده فعال در صنایع آرایشی استفاده می‌شود. ویتامین E و آلانتوئین به وفور در روغن خراطین یافت می شود.

کارکردهای روغن خراطین

 

فواید روغن خراطین

 

روغن خراطین دارای کارکردهای بسیاری همچون افزایش حجم گونه، افزایش سایز آلت تناسلی و … می باشد که در ادامه این مقاله به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. لازم به توضیح است که این فواید در استفاده طولانی مدت برای شما به وجود خواهد آمد و به هیچ وجه نباید انتظار تاثیر زیاد در استفاده کوتاه مدت داشته باشید.

روغن خراطین و افزایش حجم گونه

از جمله راه‌های افزایش حجم گونه می‌توان به تزریق ژل بوتاکس و همچنین گذاشتن پروتز اشاره کرد؛ اما نباید از خاطر برد که این روش‌ها عوارضی همچون کبودی گونه، تورم و التهاب‌های سلولی را به همراه دارد. با استفاده از روغن خراطین اصل می‌‌توانید در دوره کوتاهی گونه خود را به بهترین نحوه حجیم کنید.

حجم دادن به لب‌

از جمله مواردی که باید در آرایش‌های امروزه به آن توجه نمود؛ حجیم بودن لب‌هاست. داشتن لب‌های نازک و باریک جایی در مد و متدهای جدید آرایشگری ندارد؛ از همین رو عموما بانوان به دنبال راهی برای افزایش حجم لب ها  هستند. روش‌های معمول برای حجیم کردن لب‌ها استفاده از ژل‌ و پروتز است؛ این روش‌ها علاوه بر هزینه بالا دارای خطرات و همچنین عوارض جبران ناپذیری هستند. شما می‌توانید با استفاده از روغن خراطین به طرز باور نکردنی در مدت کوتاهی حجم لب‌های خود را افزایش دهید. برای دستیابی به حجم متناسب کافیست به مدت یک ماه از این روغن استفاده نمایید.

حجیم کردن موضعی عضلات ورزشکاران

از دیگر کاربرد‌های این روغن می‌توان به حجیم کردن موضعی عضلات ورزشکاران اشاره کرد. اکثر ورزشکاران برای داشتن عضلات حجیم و همچنین افزایش سرعت رشد عضلات از این روغن استفاده می‌کنند. استفاده از این روغن‌ به هیچ عنوان خطرات مواد شیمیایی را به دنبال نخواهد داشت و ورزشکار می‌تواند به مقدار مورد نیاز از آن استفاده کند.

تقویت و افزایش رشد مو

از دیگر فواید استفاده از این روغن می‌توان به افزایش رشد مو و همچنین ایجاد شادابی در موها اشاره کرد. اگر موهای شما شکننده شده و شادابی، درخشندگی خود را از دست داده ؛ استفاده از این روغن باعث خواهد شد رشد و درخشندگی موی شما افزایش پیدا کند.

افزایش سایز آلت جنسی آقایان

سایز نرمال آلت تناسلی در آقایان ۱۵ سانتیمتر است؛ اما اکثر افراد به ویژه نوجوانان به دنبال راهی برای افزایش طول آلت تناسلی خود هستند؛ این افزایش طول و قطر شامل فوایدی می‌شود که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • افزایش اعتماد به نفس در فرد
  • افزایش تعداد دفعات ارضا شدن
  • افزایش مدت زمان رابطه جنسی
  • لذت بیشتر از رابطه جنسی
  • کم شدن خمیدگی آلت تناسلی

روغن خراطین در افزایش سایز آلت جنسی در آقایان بسیار موثر عمل می کند.

افزایش میزان جریان خون در رگ‌ها

افزایش جریان خون در اندام ها را می توان از جمله مهم ترین کارکرد‌های روغن خراطین دانست. افزایش روند خون رسانی باعث می‌شود که عضلات بیشتر حجیم شوند و همچنین ماساژدادن هنگام استفاده از روغن خراطین سلامتی و شادابی را به پوست و اندام شما باز می گرداند.

 

چگونه روغن خراطین اصل را تشخیص دهیم؟

طریقه مصرف روغن خراطین

روش‌های مختلفی برای استفاده از این روغن وجود دارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

برای درمان دردهای مفصلی و رماتیسمی

برای این گونه مصرف کافی است مقداری از روغن را در ناحیه ی درد بریزید و پس از آن اقدام به ماساژ نمایید. این کار را روزانه ۲ الی ۳ بار انجام دهید. لازم به توضیح است که پس از مصرف در همان روز به حمام نروید.

برای رفع چین و چروک

در این روش مصرف نیاز است ابتدا صورت خود را با صابون به خوبی بشویید و پس از آن چند قطره از روغن را روی پوست بریزید و ماساژ را شروع کنید تا زمانی که روغن به خوبی در پوست جذب شود. این کار را روزانه به مدت ۲ الی ۳ ساعت انجام دهید.

برای افزایش حجم آلت تناسلی

برای این مورد که از اصلی‌ترین دلایل خرید روغن خراطین است؛ باید به چند نکته توجه داشته باشید.

  • حتما قبل از استعمال، محل را به خوبی با آب و صابون بشویید.
  • قبل از استفاده از روغن، به مدت ۱۰ دقیقه محل مورد نظر را ماساژ دهید.
  • بعد از مصرف روغن ماساژ دادن را به آرامی ادامه دهید.
  • این کار را روزانه ۲ بار و هر بار ۱۰ دقیقه انجام دهید.

چند نکته درباره ی روغن خراطین

  • عموما روغن‌های خراطین بر پایه روغن کنجد و زیتون تولید می‌شوند.
  • روغن‌های خراطین بر پایه زیتون عموما تیره رنگ (قهوه‌ای سوخته) هستند.
  • روغن‌های خراطین بر پایه کنجد رنگ روشن (نارنجی کمرنگ) دارند و از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.
  • روغن خراطین دارای بوی نامطبوعی است که می‌توانید با اضافه کردن کمی دارچین شدت آن را کاهش دهید.
  • حتما روغن خراطین را از مکان‌های معتبر خریداری نمایید که پاسخگوی شما بعد از خرید باشند.
  • به هیچ وجه این روغن را در بطری تیره خریداری نکنید.
  • عموما روغن‌های خراطین در بسته بندی‌ ارائه نمی‌شوند بنابراین نبود بسته بندی نمی‌تواند دلیل بی‌کیفیت بودن محصول باشد.

 

نوشته شده توسط : یاسر

امتیاز 0.00 از 0 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی آنلاین

به وطن دراگ خوش آمدید برای ارتباط با ما روی پشتیبانی کلیک کنید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟