بهترین رنگ رژ لب برای لب های من کدام است؟

بهترین رنگ رژ لب برای لب های من کدام است؟

بهترین رنگ رژ لب برای رنگ لب‌های من، شاید بیان این واقعیت کمی تعجب برانگیز باشد اما جمله حاضر به عنوان یکی از پر جستجو‌ترین عبارات در زمینه آرایش خانم‌ها می باشد. پیدا کردن پاسخ این سؤال تبدیل به یک راز مهم زیبایی خانم‌ها شده است. گویا تنها یک رنگ خاص برای زیبایی و جذابیت لب‌های هر فرد وجود دارد و همه به دنبال رسیدن به این رنگ خاص برای لب‌های خود هستند.

البته رنگ رژ لب مناسب برای هر رنگ لب متفاوت بوده و طیف مشخصی از رنگ‌ها می توانند بهترین انتخاب رنگ رژ لب برای هر فرد باشند. اما ترفندهای انتخاب بهترین رنگ رژ لب چیست؟ و چگونه می توان بهترین انتخاب‌ها را برای این مشخصه زیبایی و جذابیت چهره داشت؟ هر چه باشد رژ لب یکی از تاثیرگذار ترین لوازم آرایش‌ برای بانوان است. در ادامه متن با این ترفندها آشنا شده و خواهید توانست بهترین رنگ رژ لب را برای رنگ لب خود انتخاب نمایید.

 آیا واقعاً رنگ رژ لب مخصوص رنگ پوست وجود دارد؟

طرح این سؤال می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد. بسیاری از مواقع دیده شده که خانم‌ها با انواع رژ لب‌ها زیبا ظاهر می شوند. این موضوع می تواند کمی چالش انتخاب بهترین رنگ رژ لب را پیچیده‌تر نماید. البته که اضافه کردن یک رنگ جدید به لب‌ها و پر رنگ‌تر نمودن آن ها در اکثریت قریب به اتفاق نتیجه‌ای جز زیبایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. اما پاسخ این سؤال در پیدا کردن مناسب ترین رنگ برای آرایش لب‌ها است. در واقع برخی از رنگ‌های رژ لب تأثیر بیشتری روی زیبایی لب‌ها خواهند داشت که ما به دنبال پیدا کردن آن ها هستیم. وگرنه استفاده از هر رنگی برای رژ لب زیبایی خاص خود را دارا می باشد.

رنگ لب شما کدام است؟

قبل از رفتن به سراغ انتخاب بهترین رنگ رژ لب برای رنگ پوست، ابتدا باید رنگ پوست خود را تعیین کنید. روش‌های تعیین رنگ پوست از نظر گرمی و سردی در مقالات آموزشی سایت قرار داده شده است. در نهایت شما از بین ۴ طیف اصلی رنگ پوست می بایست یک رنگ را به عنوان زمینه اصلی رنگ پوست صورت خود انتخاب کنید و گزینش بهترین رنگ رژ لب  را بر اساس آن انجام دهید. پوست روشن، گندمگون، سبزه و یا تیره هر کدام که باشید، در ادامه بهترین رنگ رژ لب برای آن را خواهید یافت.

بهترین رنگ رژ لب برای پوست‌های روشن

 

بهترین رنگ رژلب برای پوست های روشن

 

پوست‌های روشن از جمله پرطرفدارترین رنگ پوست‌ها هستند. انواع رنگ رژ لب می تواند زیبایی این رنگ پوست را دو چندان نماید. رنگ های مناسب برای پوست روشن عبارتند از :

  • طیف وسیعی از رنگ‌های قرمز
  • قهوه‌ای روشن
  • طلایی ملایم
  • صورتی ملایم
  • گلبهی

بهترین رنگ رژ لب برای پوست گندمگون

استفاده از رنگ قرمز روشن تمام زیبایی‌های چهره افراد با پوست گندمگون و سبزه را به نمایش در خواهد آورد. در ادامه رنگ های مناسب برای پوست گندومگون را به شما معرفی می کنیم.

  • قرمز روشن
  • قهوه ای
  • نارنجی
  • زرد
  • قرمز

 

بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه و زیتونی

 

بهترین رنگ رژلب برای پوست های تیره

 

خانم هایی که پوست سبزه و زیتونی دارند می توانند از رنگ های زیر برای رنگ رژلب استفاده کنند.

  • قرمز روشن
  • مرجانی
  • بورگوندی
  • صورتی
  • پرتقالی
  • قرمز مایل به نارنجی

بهترین رنگ رژ لب برای پوست تیره

انتخاب رنگ های جیغ و پررنگ برای خانم های دارای پوست تیره بسیار مناسب است. در این بخش طیف رنگی مناسب برای پوست های تیره معرفی شده است.

  • مرجانی
  • بورگوندی
  • صورتی پر رنگ
  • بنفش
  • رنگ‌های مات

خطر استفاده از رژ لب سرب دار

سرب یک ماده سمی موجود در بسیاری از لوازم آرایش مانند رژ لب است. تحقیقات نشان می دهد که چیزی حدود ۶۶ درصد از برندهای تولید کننده رژ لب در دنیا از سرب و مواد سمی دیگری مانند آلومینیوم، کروم و منگنز برای ساخت رژ لب استفاده می نمایند. استفاده از چنین برندهایی می تواند تأثیر منفی روی سلامت و زیبایی لب‌های شما داشته و جذابیت و شادابی آن ها را به مرور از بین می برد. از این رو ترفند تشخیص رژ لب بدون سرب از نمونه سرب دار آن برای کسانی که به سلامتی و جذابیت لب‌های خود اهمیت می دهند، بسیار حیاتی است.

FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) نام ۴۰۰ برند مختلف استفاده کننده از ۱۲ ماده سمی در تهیه رژ لب را بیان کرده است و از آن گذشته سیاست‌ برندهای خارجی در استفاده و یا عدم استفاده از سرب و سایر مواد سمی در رژ لب کاملاً مشخص است و با یک جستجوی کوتاه می توانید یک رژ لب سالم برای خود تهیه نمایید.

برای تشخیص رژ لب سرب دار از نمونه بدون سرب آن از ترفندهای زیر استفاده کنید:

  1. استفاده از رژ لب سرب دار باعث پوسته پوسته شدن لب‌های شما می‌شود و با این اتفاق شما باید به سرب دار بودن رژ لب خود شک کنید.
  2. برای تشخیص رژ لب سرب دار از طلا استفاده کنید. کمی از رژ لب را روی پوست خود کشیده و سپس انگشتر یا هر طلایی دیگری را که دارید روی آن بکشید. اگر رژ لب سیاه شد یعنی مقادیری سرب در آن وجود دارد.

لب هایی جذاب داشته باشیم

آیا صرفا استفاده از بهترین رنگ رژ لب برای پوست صورت شما می تواند تضمین کننده جذابیت لب‌ها باشد؟ پاسخ این سؤال متاسفانه خیر است. بسیاری از خانم‌ها هیچ تلاشی برای داشتن لب های زیبا و جذاب نمی کنند و تنها با یک بار استفاده از رنگ رژ لب دوست دارند، لب های جذاب و درخشان داشته باشند. اما این به تنهایی کافی نخواهد بود.

استفاده از روش‌ها و مواد مراقبتی به صورت مداوم و در بازه زمانی مشخص از جمله مهم‌ترین عوامل در داشتن لب های زیبا و جذاب است. لب‌ها باید در فواصل زمانی مشخص لایه برداری شده و در هنگام روبرو شدن با آفتاب و یا هوای آلوده از بالم لب مخصوص و محافظ لب استفاده نمود. این ها بخشی از لوازم مراقبتی از لب‌ها هستند که بدون آن ها داشتن لب های جذاب تبدیل به یک آرزو برای خانم‌ها خواهد بود.

کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان لب ها، اسکراب روزانه لب ها، استفاده از روغن‌های گیاهی و ماساژ آرام لب‌ها قبل از استفاده از رژ لب، آموزش اصولی رژ لب زدن و استفاده از ترفندهای حجیم سازی لب با استفاده از مداد لب از جمله موارد دیگری هستند که می توانند در داشتن لب های زیبا و جذاب شما را یاری سازند.

جمع بندی و نتیجه گیری

هیچ جذابیتی آسان به دست نمی آید. داشتن لب های زیبا و جذاب نیز مستلزم مراقبت و تلاش افراد بوده و تنها انتخاب بهترین رنگ رژ لب نمی تواند تضمین کننده زیبایی آن ها باشد. هر چند داشتن اطلاعات کافی برای انتخاب رنگ رژ لب مناسب و استفاده از برندهای مرغوب و سالم نیز تکمیل کننده زیبایی لب‌های شما خواهند بود.

 

 

نوشته شده توسط : فاطمه

امتیاز 0.00 از 0 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی آنلاین

به وطن دراگ خوش آمدید برای ارتباط با ما روی پشتیبانی کلیک کنید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟