سایتک نوتریشن را می شناسید؟

سایتک نوتریشن را می شناسید؟

سایتک نوتریشن ، یکی از نام های شناخته شده در جهان است. این کمپانی موفق مجارستانی در عرصه مکمل های بدنسازی مانند پروتئین وی (مناسب برای عضله سازی) ، غذایی و ورزشی فعالیت می کند.

سابقه فعالیت این مجموعه، به ۲۰ سال گذشته بر می گردد. این کمپانی تا کنون بیش از ۷۰۰ نوع مکمل را تولید و روانه بازار کرده است.

در کمپانی نوتریشن، کیفیت حرف اول را می زند. به همین دلیل سایتک، محصولات خود را در سراسر دنیا از جمله آسیا، اروپا و حتی آمریکا، به فروش می رساند.

در این مطلب می خواهیم کمی بیشتر با این شرکت بزرگ و محصولات آن آشنا شویم. همچنین تعدادی از محصولات سایتک نوتریشن را معرفی می کنیم.

کمپانی سایتک، چه محصولاتی را می فروشد؟

اگر سری به موتور های جستجوگر بزنید و برند سایتک را سرچ کنید، با حجم زیادی از سایت های مختلف مواجه می شوید. با این حال، این شرکت چه محصولاتی را ارائه می کند؟

مکمل ها یکی از مهم ترین موارد برای بدنساز ها محسوب می شود. به همین جهت، مکمل های بدنسازی ، غذایی و ورزشی سایتک نوتریشن ، یکی محبوب ترین مکمل ها در میان ورزشکاران است.

این کمپانی برای انواع رشته های ورزشی ، محصولات تخصصی تولید می کند. به این ترتیب، هیچ ورزشکاری دغدغه مکمل را نخواهد داشت.

آیا قابل اطمینان است؟

با اطمینان می گوییم که “بله”! آزمایشگاه کمپانی سایتک نوتریشن ، یکی از معتبر ترین آزمایشگاه ها در سراسر جهان به حساب می آید.

فیلتر های کیفی در این آزمایشگاه، در سخت گیرانه ترین حالت ممکن قرار دارد. همین مسئله باعث شده تا با خیال راحت از کیفیت محصولات این کمپانی بگوییم.

لازم است برای راحت شدن خیال تان بدانید که این کمپانی، گواهی نامه های معتبری دارد. ایزو ۲۰۰۵ ایزو ۲۲۰۰۰ ٬ GMP ٬ HACCP ٬ EUROCERTگواهی نامه هایی هستند که کیفیت محصولات این کمپانی را تضمین می کنند.

پر طرفدارترین محصولات سایتک نوتریشن

پر طرفدارترین مکمل های بدنسازی و عضله سازی سایتک نوتریشن
پر طرفدارترین مکمل های بدنسازی و عضله سازی سایتک نوتریشن

همانطور که گفتیم، این کمپانی برای ورزشکاران رشته های مختلف، محصولات مخصوص به آن ها را تولید می کند. با این حال باید بگوییم که بعضی از این محصولات، طرفداران زیادی در میان تمام رشته ها دارند.

از محبوب ترین مکمل های بدنسازی و ورزشی که کمپانی سایتک نوتریشن تولید می کند، می توان به “تانک ماسل آرمی”، “پروتئین وی ۱۰۰%”، “پمپ ماشین جنگی” و “اولترا آمینو یا مکمل رژیمی” اشاره کرد.

چرا این محصولات به عنوان پر فروش ترین مکمل های این شرکت شناخته می شوند؟ در ادامه، ویژگی هر کدام از آن ها را با هم مرور می کنیم.

تانک ماسل آرمی سایتک نوتریشن

می خواهیم پیش از هر چیزی، نگاهی به ترکیبات این مکمل ورزشی محبوب برای ورزشکاران بیاندازیم. در ترکیب این مکمل، از کربوهیدرات گرفته تا ویتامین یا حتی اسید آمینه را می توان دید.

استفاده از کربوهیدرات و پروتئین شیر با کیفیتی قابل توجه در کنار اسید های آمینه مورد نیاز بدن ورزشکاران، یکی از دلایل فروش بالای آن محسوب می شود.

ناگفته نماند که ویتامین C بسیاری در ترکیبات این مکمل به چشم می خورد. به این ترتیب، ورزشکاران نگران مشکلات ناشی از کمبود ویتامین نیز نخواهند بود.

وجود ویتامین C، به حفظ شادابی ورزشکاران کمک می کند. چراکه این ویتامین در افزایش انرژی و بهبود سیستم ایمنی و عصبی، بسیار موثر است.

یکی از مهم ترین مواد برای رشد و حفظ سلامت استخوان ها و عضله سازی ، نیتروژن و آمینواسید ها محسوب می شوند. این همان چیزی است که تانک ماسل آرمی را به مکمل پر طرفدار بدنساز ها تبدیل کرده است.

شاید تعجب کنید اگر بگوییم ماجرا به همین جا ختم نمی شود. در ترکیب این مکمل، ۲۰۰۰ میلی گرم ال آرژنین و ۳۰۰۰ میلی گرم کراتین منوهیدرات خالص نیز وجود دارد.

ویژگی های گینر تانک ماسل آرمی

  • کمک کننده در ساخت توده های عضلانی
  • بالا بردن کیفیت عضلات بدن و عضله سازی
  • افزایش حجم خشک عضلانی
  • بهبود عملکرد ماهیچه ها
  • تنظیم فعالیت هورمونی
  • بهبود و حفظ فشار خون طبیعی
  • افزایش متابولیسم
  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی و عصبی
  • حاوی پروتئین نرمال و متابولیسم گلیکوژن
  • بهبود عملکرد طبیعی آنزیم گوارشی
  • کمک کننده به تشکیل گلبول های قرمز طبیعی
  • موثر در کاهش خستگی

پمپ ماشین جنگی ماسل سایتک نوتریشن

بی دلیل نیست که لقب مکمل پر طرفدار اسید فولیک، “پمپ ماشین جنگی” است. در این مکمل حدود ۱۳ ماده فعال وجود دارد که به ورزشکاران کمک می کند تمرینات بهتری را انجام بدهند.

از طرفی، کراتینی که در ترکیبات ماسل سایتک نوتریشن وجود دارد، در افزایش و بهبود پمپاژ خون، تاثیر به سزایی دارد. به این ترتیب، ورزشکاران می توانند با قدرت بیشتری تمرینات سخت را پشت سر بگذارند.

در ترکیبات این مکمل، کافئین، ال آرژنین، بتا آلانین، استیل ال کارنیتین و عصاره بهارنارنج به چشم می خورد. جالب است بدانید که در این مکمل، خبری از قند و اسپارتام نیست.

تاثیرات مکمل اسید فولیک

  • کمک به کاهش خستگی
  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن
  • کنترل غلظت خون
  • کمک به متابولیسم طبیعی بدن
  • کمک به عملکرد طبیعی روانی
  • افزایش تمرکز ذهنی

پروتئین وی ۱۰۰% سایتک نوتریشن

 

مکمل بدنسازی پروتئین وی 100% سایتک نوتریشن
مکمل بدنسازی پروتئین وی ۱۰۰% سایتک نوتریشن

مهم ترین فاکتور در عضله سازی ، کنترل نیتروژن موجود در خون و عضلات محسوب می شود. لازم به ذکر است که در مکمل پروتئین وی ، کانستانتریت و همینطور آمینواسید، وجود دارند.

این مکمل، بهترین انتخاب برای ورزشکارانی هست که سیستم گوارش ضعیف دارند. چراکه آنزیم های موجود در مکمل، به هضم راحت تر غذای آن ها کمک می کند.

وجود این مواد در مکمل پروتئین وی ۱۰۰% سایتک نوتریشن ، ویژگی های منحصر به فردی را به آن بخشیده اند. در ادامه به بررسی تاثیر استفاده از پروتئین وی ۱۰۰% می پردازیم.

نتایج استفاده از مکمل پروتئین وی ۱۰۰%

  • افزایش حجم و توده خالص فیبر عضلانی
  • بالا بردن سرعت روند ریکاوری بدن
  • کمک به فرآیند چربی سوزی
  • افزایش کات عضلانی
  • ترمیم بافت های عضلانی آسیب دیده و عضله سازی

اولترا آمینو سایتک نوتریشن

در این مکمل بدنسازی ، آمینو اسید تهیه شده از پروتئین شیر وجود داشته و فاقد کربوهیدرات، قند و چربی هست. ترکیبات موجود در اولترا آمینو، آن را به مکمل رژیمی تبدیل کرده است.

سرعت جذب بالای آمینو اسید های ضروری بدن در این مکمل به محبوبیت آن اضافه می کند. مصرف این مکمل در بهبود ریکاوری بدن نیز موثر است.

در نهایت

در این مطلب به معرفی کمپانی سایتک نوتریشن مجارستانی و محصولات محبوب آن پرداختیم. امیدوار هستیم که مطالب عنوان شده، برای شما کارایی داشته باشد.

 

نوشته شده توسط : امین

امتیاز 0.00 از 0 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی آنلاین

به وطن دراگ خوش آمدید برای ارتباط با ما روی پشتیبانی کلیک کنید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟