چگونه مکمل رزوراترول بدن فرد را در برابر ویروس‌ها تقویت می‌کند؟

چگونه مکمل رزوراترول بدن فرد را در برابر ویروس‌ها تقویت می‌کند؟

امروزه با شیوع بیماری‌های مختلف مانند کرونا، آنفولانزا و … افراد زیادی به دنبال راهی برای افزایش قوای بدنی خود هستند. یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای بالا بردن سطح دفاعی بدن استفاده از مواد غذایی سالم و انواع مکمل‌ها است. مواد و ترکیب‌های گوناگونی از جمله آنتی اکسیدان‌ها، لووتین و یا رزوراترول به بازسازی بافت‌ها و سلول‌های بدن کمک می‌کنند و هر کدام نقش‌ متفاوتی در بدن دارند. برای مثال مکمل رزوراترول موجب می‌شود که خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی به خصوص در افراد مستعد کاهش چشمگیری داشته باشد.

توجه داشته باشید که این یافته‌ها بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی رزوراترول موجود در شراب قرمز است؛ البته برای دریافت این ترکیب نیازی نیست که از شراب استفاده نمایید بلکه می‌توانید با مصرف صحیح مکمل رزوراترول آن را به بدن خود برسانید.

رزوراترول چیست؟

شاید بسیاری از افراد نام مکمل رزوراترول را شنیده باشند اما دقیقا ندانند که این ترکیب چیست و از چه چیزی به دست می‌آید. در رابطه با این پرسش باید گفت که ماده‌ی مذکور در واقع نوعی آنتی اکسیدان است که تنها در گیاهان خاصی می‌توان آن را یافت. این گیاه خواص محافظتی خوبی در برابر عوامل مختلف از جمله عفونت قارچی، عوامل استرس‌زا و … دارد و همین ویژگی آن را به یک پلی فنول موثر در برابر آسیب‌های پیری و علائم مربوط به آن تبدیل کرده است.

با توجه به مطالب گفته شده، بدیهی است که ترکیب نام برده در موادی مانند انگور قرمز، توت‌های تیره، کاکائو خام و شراب که روند بروز اثرات کهن سالی را کاهش می‌دهند یافت می‌شود. شاید جالب باشد که بدانید محققان پیش از آنکه از خواص بسیار موثر رزوراترل اطلاعات دقیقی پیدا کنند، شاهد افزایش طول عمر حشراتی بودند که از این ترکیب استفاده کرده و تاثیر به سزایی بر روی سلامت جسمی آن‌ها داشته است. همین موضوع زمینه را برای تحقیق و بررسی‌های بیشتر بر روی ماده‌ی مذکور آماده نمود.

مزایای مصرف مکمل رزوراترول کدامند؟

 

مزایای مصرف مکمل رزوراترول کدامند؟

 

همانطور که پیش‌تر گفته شد، ترکیب مذکور ‌نوعی آنتی اکسیدان می‌باشد. بدن انسان در طول انجام فعالیت‌هایی مانند خوردن و یا حتی ورزش کردن رادیکال‌های آزادی تولید می‌نماید که مصرف مکمل رزوراترول ، موجب خنثی شدن آن‌ها خواهد شد. علاوه بر موارد گفته شده، الگوی نادرست زندگی بسیاری از مردم نیز باعث بروز مشکلات مختلف در آن‌ها می‌شود و انجام برخی کارها مانند مصرف مواد غذایی ناسالم، استعمال دخانیات، آلودگی‌های زیست محیطی و .. به افزایش رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. حال شاید این سوال برایتان پیش آید که تاثیر رادیکال‌های آزاد بر بدن چیست؟ در پاسخ می‌توان گفت که این رادیکال‌ها در صورت ماندن در بدن به مدت طولانی موجب آسیب رساندن به سلول‌های مهم می‌شوند. همانطور که انتظار می‌رود آسیب و به وجود آمدن مشکلاتی برای سلول‌های بدن سرآغاز ابتلای فرد به بیماری‌های مختلف بوده و سیستم دفاعی بدن وی را بسیار ضعیف خواهد کرد.

شاید تا چند سال پیش واژه‌ی سرطان برای برخی از مردم هنوز شناخته شده نبود و آن را بیماری نادری می‌دانستند؛ اما در دنیای امروز به دلیل عوامل مضر گفته شده، افراد زیادی در سرتاسر جهان سالانه به سرطان‌های مختلف مبتلا می‌شوند. نمی‌توان گفت که سرطان برای گروه سنی خاصی از افراد می‌باشد؛ چرا که حتی ممکن است کودکان نیز به آن مبتلا شوند. یکی از بهترین ویژگی‌ها و خواص مکمل رزوراترول ضد سرطان بودن آن است. با بررسی‌های انجام شده، پژوهشگران بر این باورند که ماده‌ی مذکور در مراحل گوناگون سرطان حتی نوع پیشرفته‌ی آن نقش به سزایی در بهبود و بلوک کردن تومور دارد. علاوه بر این مورد استفاده از مکمل زروراترول اثرات خوبی بر روی حافظه و سلامت روانی فرد خواهد گذاشت.

برند‌های مختلف مکمل رزوراترول

 

برند‌های مختلف مکمل رزوراترول

 

امروزه در حوزه‌ی تولید مکمل‌های مختلف، شرکت‌ها و برند‌های گوناگونی با یکدیگر در رقابت هستند. محصولات هر یک از این شرکت‌ها با هم متفاوت بوده و هر کدام خصوصیات منحصر به فردی دارند؛ اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد کیفیت محصولات مذکور است. چرا که ارتباط مستقیمی با سلامت بدن دارند و یک انتخاب اشتباه ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای فرد به وجود آورد. از این رو لازم دانستیم تا شما را با برند‌های موفق در تولید مکمل رزوراترول آشنا نماییم.

 برند نستله (Nestle)

این شرکت از نظر تولید و درآمد حاصل از آن، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شرکت‌های صنایع غذایی در جهان محسوب می‌شود. به همین خاطر محصولات نستله از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و تاثیرات خوبی بر روی بدن می‌گذارند. کمپانی مذکور یک برند سوئیسی است که دفتر مرکزی آن در شهر ووه کانتون این کشور واقع شده است. علاوه بر سوئیس، نستله در ۸۵ کشور دیگر شبعه دارد و در برخی از آن‌ها بیش از ۲ یا ۳ کارخانه از این برند وجود دارد. علاوه بر تولید مکمل های دارویی مانند مکمل رزوراترول ، کمپانی مورد نظر در زمینه‌های دیگری از جمله غذا کودک (شیر خشک)، قهوه، غذای حیوانات، بستنی، آب معدنی و … نیز فعالیت دارد. جالب است بدانید که نسکافه یکی از محصولاتی است که این شرکت برای اولین بار آن را اختراع کرد و سپس به صورت همزمان در آمریکا و سوئیس مورد استفاده قرار گرفت.

برند ایرون مکس؛ برند شناخته شده مکمل

علاوه بر تاثیرات درمانی که مکمل‌ها بر روی بدن افراد دارند، می‌توان از آن‌ها در موارد دیگری مانند ورزش نیز استفاده کرد. به دلیل آشنایی مردم با ورزش‌هایی مانند بدنسازی و اطلاع از تاثیر ورزش بر روی سلامتی، افراد زیادی به استفاده از مکمل‌های ورزشی روی آورده‌اند. شما نیز حتما تا به حال مردانی را دیده‌اید که برای داشتن بدنی عضلانی از انواع مکمل‌ها استفاده می‌کنند.

مکمل‌های ورزشی انواع مختلفی دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پودرهای پروتئینی اشاره کرد. در‌ سال‌‌های اخیر یکی از برندهای معتبر در این زمینه آیرون مکس بوده است. این شرکت روز به روز کیفیت محصولات خود را ارتقا داده است؛ به گونه‌ای که اکنون پودرهای پروتئینی او دارای ۲۶ طمع گوناگون هستند. این کمپانی آلمانی شهرت جهانی دارد و ورزشکارانی که از مکمل‌های آن استفاده می‌نمایند، نظرات مثبتی درباره‌ی آن دارند.

 

نوشته شده توسط : یاسر

امتیاز 0.00 از 0 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی آنلاین

به وطن دراگ خوش آمدید برای ارتباط با ما روی پشتیبانی کلیک کنید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟