برند استادرم؛ برند فرانسوی آرایشی و بهداشتی

برند استادرم؛ برند فرانسوی آرایشی و بهداشتی

برند استادرم یکی از برندهای لوکس و خاص تولیدکننده محصولات بهداشتی و آرایشی در کشور فرانسه است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌ فرد این برند برخورداری از تکنولوژی بالا در زمینه‌ی تولید محصولات پوستی و پویایی آن است. انستیتو استادرم ازجمله برندهایی است که دائماً در حال تحقیق و جستجوی راه‌هایی برای افزایش سلامتی زیبایی، جوانی و بهبود پوست می‌باشد. در این مطلب شما را بیشتر با این برند معتبر جهانی آشنا خواهیم کرد.

معرفی برند استادرم

مؤسس و بنیان‌گذار برند استادرم یک داروساز فرانسوی و متخصص زیست‌شناسی فناوری‌های سلولی به نام Jean-Noel Thorel بود که در سال ۱۹۷۰، این کمپانی را بنا نهاد. این پژوهشگر که عاشق نور خورشید بود در دهه هفتاد میلادی تحقیقات بسیاری در زمینه‌ی زیست ‌بوم‌ شناسی پوست انجام داد و رویکرد متفاوتی برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید ارائه کرد. این رویکرد که در نقطه مقابل شیوه‌های سنتی محافظت از نور آفتاب قرار می‌گیرد در واقع بر پایه محافظت طبیعی پوست بنا شده و در زمینه‌ی پیشگیری از پیری پوست در اثر نور خورشید و تخریب زودرس سلول‌های پوست در مواجهه با اشعه ماورای بنفش خورشید بسیار موثر است.

کلمه انستیتو استادرم به معنی دانش مراقبت‌های زیبایی پوست بر مبنای یافته‌های علمی است. کلمه‌ی “esthe” در حقیقت مخفف “esthétique” است که به علم زیبایی و تلاش برند برای رسیدن به بهترین و کامل‌ترین نتیجه اشاره دارد. کلمه (Derm) نیز داخلی‌ترین لایه پوست است و اشاره به هدف استادرم و محصولات بهداشتی آن، ‌که افزایش جوانی پوست است دارد. امروزه برند استادرم محصولات ضد آفتاب و مراقبت از پوست خود را باکیفیت فوق‌العاده‌ای به بازار عرضه می‌کند و همین موضوع سبب شده است که بسیاری از مجلات زیبایی فرانسوی محصولات این برند را ستایش کنند.

دلایل موفقیت برند استادرم

 

دلایل موفقیت برند استادرم

 

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب موفقیت برند استادرم و محبوبیت آن در دنیا شده است اعتقاد تولیدکنندگان این برند به این واقعیت است که همه افراد با انواع پوست حق‌ دارند از نور آفتاب لذت ببرند. بنیان‌گذار این برند سال‌ها وقت خود را صرف تحقیق و توسعه در زمینه‌ی فناوری‌ هایی نمود که اثربخشی تمامی محصولات مراقبت از پوست و بدن را ضمانت می‌کنند. او معتقد بود هنگامی‌ که پوست آسیب‌ دیده است و نیاز به درمان دارد به ‌جای اینکه بیش‌ از حد درمانش کنید بهتر است که پوست را دوباره آموزش دهید تا پوست هوشمند شما، قادر به درمان خود باشد. امروزه این قاعده تمام هدف‌های تحقیقات استادرم را شکل می‌دهد. محصولات شرکت استادرم به‌ گونه‌ای طراحی ‌شده‌اند که از لحاظ بیولوژیکی موثر و از لحاظ تکنولوژیکی ایمن باشند و از این طریق بتوانند به پوست کمک کنند تا در برابر آسیب‌های محیطی مقاوم باشد.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولات استادرم

دکتر Jean-Noel Thorel معتقد بود می‌توان روند پیری پوست را تا حد زیادی متوقف کرد و همواره در پی ابداع محصولاتی بود که چند ویژگی مهم زیر را داشته باشند:

  • دارای ترکیبات فعال و موثر باشند.
  • بدون عوارض جانبی باشند.
  • برای انواع پوست مناسب باشند.
  • بهترین راه‌حل برای حفظ زیبایی و جوانی پایدار پوست باشند.

امروزه تولیدکنندگان برند استادرم به این واقعیت که پوست شما یک اکوسیستم زنده است احترام می‌گذارند و محصولات خود را بر این اساس تولید می‌کنند. با توجه به اینکه پوست شما به محیط اطراف واکنش نشان می‌دهد استادرم محصولاتی تولید نموده است که به پوست شما کمک می‌کند به بهترین نحو با محیط اطرافش در واکنش باشد و بتواند خودش را با موقعیت‌های محیطی خاص تطبیق دهد.

همچنین محصولات استادرم این امکان را به شما می‌دهند که در تمامی فصول سال و نیز دوره‌های متفاوت زندگی خود سلامت و زیبایی خود را حفظ کنید. مهم‌ترین نکته در مورد محصولات استادرم این است که این محصولات به پوست شما کمک می‌کنند تا خودش را بازسازی نماید و نیازهای خود را تأمین و مشکلاتش را برطرف نماید. یکی از ویژگی‌های محصولات استادرم که در زندگی شهرنشینی امروز بسیار مهم به نظر می‌رسد قابلیت محافظت از پوست در برابر اثرات مخرب و زیان‌بار محیط اطراف است.

دسته‌بندی محصولات برند استادرم

محصولات حرفه‌ای مراقبت از پوست

محصولات حرفه‌ای درمان و مراقبت از پوست استادرم به‌ گونه‌ای طراحی شده‌اند که مشکلات خاص پوست مانند کم‌آبی شدید، چروک‌های عمیق و پوست ناهموار، لک و افتادگی و ده‌ها مشکل دیگر پوستی را به‌صورت ریشه‌ای درمان نموده و شامل چندین درمان اورژانسی مختلف و عمیق می‌باشند. این دسته از محصولات به رنگ سورمه‌ای هستند.

 محصولات مراقبت از صورت

 

 محصولات مراقبت از صورت استادرم

کمپانی استادرم طیف گسترده‌ای از محصولات مراقبت از صورت را به بازار عرضه کرده است که پاسخگوی تمام نیازهای شما برای مراقبت از پوست صورت می‌باشد. محصولاتی همچون انواع پاک‌کننده صورت و آرایش، انواع کرم‌های ضد چروک و ضد لک، لیفتینگ و محصولات پیشگیری از پیری پوست مانند انواع کرم‌های آب‌رسان و کرم‌های تنظیم‌کننده چربی پوست ازجمله محصولات مراقبت از صورت استادرم هستند.

 محصولات مراقبت از بدن

دسته‌ی محصولات مراقبت از بدن استادرم نیز شامل چندین محصول متنوع برای نیازهای گوناگون بدن است. محصولاتی همچون لایه‌بردار، رطوبت رسان، تغذیه‌کننده، لاغر و سفت کننده که همه‌ی آن‌ها جزو روتین مراقبت روزانه پوست محسوب می‌شوند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این دسته ترمیم پوست و پیـشگیری از ایـجاد استرچ مارک (ترک‌های پوستی) است که برای همه سنین مناسب است به‌ویژه برای افرادی که به دلیل زایمان، رژیم‌های غذایی و یا بالا رفتن سن دچار افـتادگی پوسـت در نـواحی مخـتلف بـدن هسـتند.

 ضد آفتاب‌ها

همان‌طور که قبلاً گفتیم دکتر تورل عاشق نور آفتاب بود و تحقیقات زیادی در زمینه‌ی محافظت پوست در مقابل نور خورشید انجام داد. او معتقد بود که پرهیز از آفتاب به‌اندازه تابش شدید نور آفتاب می‌تواند مضر باشد و همه افراد با انواع پوست حق دارند از آفتاب لذت ببرند. نور خورشید به دلیل گرما، نور و سنتز ویتامین D که دارد، تأثیر طبیعی ضدافسردگی داشته و استفاده از آن ضروری است.

پوست ما باید قادر باشد خود را با آفتاب تطبیق دهد و محافظت زیاد از پوست با استفاده بیش ‌از حد از ضد آفتاب‌های قوی این قابلیت آن را از بین می‌برد. کرم‌های ضد آفتاب استادرم به پوست آموزش می‌دهند که چگونه خود را با نور خورشید تطبیق دهد و از خود در مقابل آن محافظت نماید. امروزه برند استادرم محصولات ضد آفتاب فتوسلولار را به بازار عرضه نموده که پوست را خیلی بیشتر و بهتر از شاخص SPF محافظت می‌کند و از پیری زودرس ناشی از آفتاب و التهابات پوستی جلوگیری می‌نماید.

سخن پایانی

برای آنکه پوستی زیبا و شاداب داشته باشیم باید از آن در برابر عوامل محیطی مخرب و زیان‌بار محافظت کنیم. محصولات استادرم به گفته‌ی تولیدکنندگان این برند به زنان کمک می‌کند تا از پوست خود محافظت نموده و به‌طور مداوم با علائم و نشانه‌های پیری پوست مبارزه کنند. برند استادرم امروزه یکی از برندهای معتبر و محبوب محصولات پوستی در سرتاسر دنیا است. شما می‌توانید محصولات مراقبت‌های پوستی منحصر به ‌فرد این برند را از طریق وب‌ سایت وطن دارگ تهیه نمایید.

 

 

نوشته شده توسط : یاسر

 

امتیاز 0.00 از 0 رای

‫3 نظر ارسال شده در “برند استادرم؛ برند فرانسوی آرایشی و بهداشتی

  1. M E H :

    برند خیلی خوبیه چند ساله از این برند استفاده میکنم تمام محصولاتش عالیه

    • محسن روح بخش :

      با سلام کاربر محترم
      ما هم امیدوارم با رفع تحریم ها این برند محبوب دوباره در بازار ایران گسترش پیدا کنه
      با تشکر از نظر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی آنلاین

به وطن دراگ خوش آمدید برای ارتباط با ما روی پشتیبانی کلیک کنید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟