شرکت دارو سازی باریج اسانس ؛ تولید کننده داروهای گیاهی در ایران

شرکت دارو سازی باریج اسانس

استفاده از گیاهان برای درمان و همچنین جلوگیری از بیماری‌های مختلف در ایران سابقه طولانی دارد. جالب است بدانید که پزشکان ایرانی با خواص درمانی بیش از صد نوع گیاه آشنا بوده‌اند و از این گیاهان برای درمان بیماری استفاده می‌کرده‌اند. در حال حاضر ایرانیان از گیاهان به ویژه از اسانس‌های آن به عنوان دارو استفاده می‌کنند. برند باریج اسانس را می‌توان از جمله برندهای شناخته شده در زمینه اسانس‌گیری از گیاهان در نظر گرفت. در ادامه این مقاله با تاریخچه باریج اسانس و محصولات گیاهی باریج اسانس برای تقویت پوست و مو ، کاهش وزن و همچنین تقویت قوای جنسی بیشتر آشنا می شویم.

باریج اسانس را می‌توان یکی از برند‌ها و شرکت‌های موفق ایرانی در زمینه تولید و اسانس‌گیری در نظر گرفت. این برند با تکیه بر دانش فنی روز و همچنین بهره‌گیری از متخصصان خبره توانسته است کمک شایانی به صنعت پزشکی و تولید اسانس‌های گوناگون نماید. در ادامه این مقاله از سری مقالات وب سایت وطن دراگ به بررسی و توضیح در رابطه با این برند نام آشنای ایران می‌پردازیم و همچنین انواع محصولات تولیدی این شرکت دارویی را معرفی می‌نماییم؛ با ما همراه باشید.

تاریخچه باریج اسانس؛ اولین شرکت دارویی دانش بنیان در ایران

 

تاریخچه باریج اسانس؛ اولین شرکت دارویی دانش بنیان در ایران
تاریخچه باریج اسانس؛ اولین شرکت دارویی دانش بنیان در ایران

داستان شکل‌گیری و تاسیس این برند یکی از شگفت‌انگیز‌ترین داستان‌های شکل‌گیری کسب و کار است. این برند توسط مهندس حسین حجازی تاسیس و بنیانگذاری شده است. مهندس حجازی در هنگام مطالعه کتابی در رابطه با روش گلاب گیری به مطلبی برمی‌خورند که در آن ابو علی سینا را دانشمندی عرب معرف کرده و دستاورد‌های این دانشمند ایرانی را به اعراب نسبت داده است. پس از مطالعه این مطلب جرقه تولید اسانس در ذهن مهندس حجازی زده می‌شود. در ابتدا مهندس حجازی با تاسیس شرکت کش و صنعت گلکاران فرآیند اسانس‌گیری را در ایران آغاز می‌کند.

لازم به توضیح است که برای تولید دستگاه‌های این شرکت این متخصص ایرانی شرکتی به نام ماشین سازی تقطیران را تاسیس می‌کند که اساس کار آن تولید قطعات و ماشین‌آلات صنعتی مورد نیاز برای اسانس‌گیری است. این برند شناخته شده در سال ۱۳۷۱ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و اولین محصول خود را در سال ۱۳۷۴ به صورت رسمی وارد بازار کرد. در حال حاضر شرکت باریج اسانس با به خدمت گرفتن بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی تمام وقت توانسته است محصولات مختلفی را به بازار ایران و دیگر کشورهای جهان صادر کند. در ادامه این مقاله به بررسی تولیدات این برند نام آشنای ایرانی خواهیم پرداخت.

معرفی محصولات تولیدی از سوی این شرکت دارویی

همان‌طور که گفته شد شرکت باریج یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده داروهای گیاهی و اولین شرکت دانش بنیان دارویی در کشور است که در حال حاضر محصولات مختلفی را تولید می‌کند. در ادامه به معرفی تعدادی از محصولات این برند خواهیم پرداخت.

محصولات گیاهی تقویت قوای جنسی برند باریج اسانس

یکی از دسته محصولات پرطرفدار این برند، محصولاتی است که برای تقویت قوای جنسی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این داروهای گیاهی و آرام بخش شامل داروهایی برای افزایش میل جنسی در آقایان و خانم‌ها است و به درمان اختلالات نعوظ در آقایان کمک می‌کند. این گروه از محصولات را می‌توانید به صورت کپسول، قرص و یا قطره خریداری و مصرف کنید. در ادامه به معرفی برخی از محصولات نام آشنای این برند می‌‌پردازیم.

  • های‌سنس باریج: این داروی گیاهی برای درمان طبیعی اختلالات نعوظ درآقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق آمارهای گزارش شده، شیوع اختلالات جنسی در آقایان و خانم‌ها در سنین میانسالی و پیری چیزی حدود ۱۰ الی ۲۵ درصد است؛ از این‌رو اختلالات بوجود آمده را می‌توان با محصولات گیاهی و طبیعی تا حدود زیادی برطرف کرد.
  • قطره‌های گل سرخ خوراکی باریج: یکی‌دیگر از محصولات باریج اسانس که در زمینه تقویت قوای جنسی می‌توان نتیجه خوبی از آن گرفت، قطره خوراکی گل سرخ است. به‌طور کلی یکی از دلایلی که باعث ایجاد کاهش میل جنسی در خانم‌ها و آقایان می‌شود، افسردگی و تغییرات پیش آمده در خلق و خوی افراد است. این قطره‌های خوراکی به عنوان یک داروی ضدافسردگی و افزاینده میل جنسی آقایان و خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • کپسول لیبیمکس: کپسول‌های نرم لیبیمکس باریج نیز به عنوان یک داروی افزایش دهنده میل جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 محصولات گیاهی کاهش وزن برند باریج اسانس

 

 محصولات گیاهی کاهش وزن برند باریج اسانس
 محصولات گیاهی کاهش وزن برند باریج اسانس

داروهای گیاهی کاهش وزن این شرکت دارویی به صورت قطره‌های خوراکی و کپسول تولید و به بازار عرضه می‌شوند. با استفاده از این داروهای گیاهی در یک بازه زمانی معین نه تنها می‌توانید به وزن دلخواه خود برسید، بلکه مصرف این گروه از محصولات به تثبیت وزن نیز کمک می‌کنند. این محصولات عبارتند از:

  • قطره خوراکی زیره باریج
  • کپسول نرم زیره ۲۵ میلی گرم
  • قطره خوراکی لیموترش
  • کپسول نرم لیموترش ۷۵ میلی گرم
  • کپسول نرم زیره ۷۵ میلی گرم
  • گرین فیت باریج
  • کپسول نرم لیموترش ۲۵ میلی گرم

چاقی به عنوان یکی از معضلات نگران کننده در جوامع امروزی به شمار می‌رود که افراد متخصص در این زمینه سعی در رفع این مشکل داشته و گام‌های بزرگی برای آن نیز برداشته‌اند. آماری تکان دهنده نشان می‌دهد که سالانه حداقل ۲٫۸ میلیون نفر در دنیا جان خود را بر اثر چاقی مفرط از دست می‌دهند. در ایران نیز جامعه آماری چاقی و اضافه وزن درصد بالایی دارد و بیماری‌هایی نظیر فشار خون، بیماری عروق کرونری، بیماری‌های مربوط به کلیه و پورستات و … تنها بخشی از عوارض مربوط به چاقی مفرط به شمار می‌رود. از همین‌رو می‌توانید با استفاده از داروهای گیاهی کاهش وزن این شرکت داروسازی، احتمال بروز خطرات احتمالی را تا حد زیادی کاهش دهید.

محصولات گیاهی پوست و مو برند باریج اسانس

گروه محصولات گیاهی پوست و موی این برند از تنوع کالایی زیادی برخوردار است و می‌تواند نیاز شما به محصولات زیبایی و مراقبتی از پوست بدن و مو را تامین کند. انواع اسپری‌های ضدعفونی کننده و شست‌وشو، کرم‌های ضد آفتاب، لوسیون‌های موضعی رزماری، کرم‌های موضعی افتربایت و لینودرم و کرم‌های سوختگی از محصولات مراقبتی پوست شرکت باریج به شمار می‌روند. همچنین اسپری‌های تقویت کننده مو و ابرو باریج نیز در دسترس است که به عنوان یک تقویت کننده و محرک رشد، از ریزش مو و ابروهای شما جلوگیری می‌کند. تمام این محصولات گیاهی بوده و برخلاف محصولات آرایشی و بهداشتی شیمیایی موجود در بازار، هیچ‌گونه عوارضی برای مصرف کننده به دنبال نخواهند داشت.

 

نوشته شده توسط : یاسر

امتیاز 0.00 از 0 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی آنلاین

به وطن دراگ خوش آمدید برای ارتباط با ما روی پشتیبانی کلیک کنید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟