برند فیلورگا ؛ شادابی جاودانه پوست

برند فرانسوی محصولات آرایشی و بهداشتی فیلورگا

برند فرانسوی فیلورگا که به نوآوری‌ هایش در تکنولوژی پزشکی زیبایی مشهور است، از سال ۱۹۷۸ در زمینه تولید کرم های ضد پیری و درمانی برای پوست فعالیت می‌کند. فیلورگا که اکنون یکی از پرطرفدارترین برندهای آرایشی پزشکی در تمام دنیاست، در پی کنجکاوی یک متخصص زیبایی و یک متخصص زیست شناسی سلولی و در یک آزمایشگاه شکل گرفت.افرادی که با تلاش ها و تحقیقات خود به یکی از مهم‌ترین ترکیبات تاثیرگذار در جوانی پوست برای اولین بار در دنیا ( مدت‌ها قبل از کشف بوتاکس) دست یافتند. هدف این برند از ابتدا به کارگیری علم پزشکی در دستیابی به راه‌ هایی برای جوانی پوست بود که تاکنون نیز در این راه بسیار موفق ظاهر شده اند. برند فیلورگا تاکنون جوایز بسیاری از سوی مؤسسات زیبایی برای محصولات تاثیرگذار خود دریافت کرده است و اخیراً نیز در سال ۲۰۱۷ جایزه بهترین کرم بازیابی جوانی پوست به این برند تعلق پیدا کرده است.

محصولات برند فرانسوی آرایشی و بهداشتی فیلورگا

نحوه تأثیر محصولات فیلورگا بر روی زیبایی مطلق

برند فیلورگا که جزو پیشگامان در علم پزشکی زیبایی (بدون جراحی) است، سال ها پیش ترکیبی از ۵۰ ماده شامل آمینواسیدهای ضروری، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، کوآنزی ‎ها و سایر مواد معدنی که برای احیای پوست ضروری هستند را در آزمایشگاه خود تهیه کرد که تأثیر فوق ‎العاده‎ ای بر روی احیای سلول های پوستی داشت. این ترکیب بعدها با نام NCTF و به عنوان ترکیب ضد پیری و یکی از اولین اختراعات این برند به ثبت رسانده شد. این ماده بر روی ۶ پارامتر اصلی کیفیت پوست یعنی: هیدراسیون، چین و چروک ها، استحکام، درخشندگی، یکنواختی و منافذ پوست عملکرد فوق‎العاده‎ای نشان می‌دهد. هم چنین اثر ضدپیری ماده هیالورونیک اسید بر روی پوست نیز برای اولین بار توسط آزمایشگاه پزشکی زیبایی فیلورگا کشف شد و اکنون نیز این ماده در بسیاری از محصولات این برند فرانسوی یافت می‌شود.

ترکیب ماده NCTF (که اختراع اختصاصی فیلورگاست) به همراه موادی مانند یاقوت سفید، آنزیم های ترمیم کننده، هیالورونیک اسید و ماده‌ای به نام Extremozymes که اشعه UV و فروسرخ را به انرژی برای افزایش فعالیت سلول های پوستی تبدیل می‌کند، به طور معمول پایه و اساس کرم ها و سرم های زیبایی برند فیلورگا را تشکیل می‌دهند. این مواد به طور کامل در آزمایشگاه های پزشکی زیبایی فیلورگا مورد تست و بررسی قرار گرفته‌اند و بدون هیچگونه عوارضی، زیبایی را به پوست شما هدیه خواهند داد.

ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات فیلورگا

ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات فیلورگا

از آن جهت که محصولات برند فیلورگا همگی دارای مواد ضروری برای بازیابی جوانی سلول های پوست هستند و به طور کاملاً مهندسی شده و علمی تولید می‌شوند، هیچگونه عوارضی برای انواع پوست ها(چرب، خشک، ملایم، حساس و…) نداشته و تنها سلول‎ های پوست صورت شما را تغذیه می‌کنند. به همین سبب نیز اکثر کرم ها، سرم ‎ها، ماسک ها و دیگر محصولات این برند برای همه انواع پوست قابل استفاده و تاثیرگذار است.

همانطور که گفتیم برند فیلورگا سال هاست که تمرکز خود را بر روی تولید محصولات ضد پیری و احیا کننده پوست گذاشته است. از این رو، این برند تضمین تأثیر ۳۰ روزه را برای اکثر محصولات خود به مصرف کنندگان داده است. تضمینی که بیش از ۴۰ سال تجربه در پس آن نهفته و کاملاً نیز ثابت شده است. همین موضوع نیز باعث شده این برند چه در اروپا و چه در آمریکا میان سلبریتی ‎های بسیاری از جمله لیدی گاگا محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد.

امتیاز 0.00 از 0 رای

‫1 نظر ارسال شده در “برند فیلورگا ؛ شادابی جاودانه پوست

  1. S :

    این برند درموکازمتیکه یعنی هم خاصیت درمانی داره هم زیبایی
    این برند محصولات متفاوتی رو ارائه داده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی آنلاین

به وطن دراگ خوش آمدید برای ارتباط با ما روی پشتیبانی کلیک کنید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟